hunting_for_beauty

Instagram

четвъртък, 5 октомври 2017 г.

Малко промоции и новички

Здравейте на всички!

Включвам се с един бърз пост на нови придобивки, за да може, ако на някой му стане любопитно, интересно да се възползва от офертите и намаленията, които ме накараха да си дам за пореден път паричките ;)

ДРОГЕРИЯ  DM



От 5 до 18 октомври геловете за пране на My Forest са намалени с 50% 
Аз обожавам този за бели дрехи, но за цена на всеки от 5,99лв реших да се запозная и с качеството на другите два вида, които марката предлага. 




Отново от 5 до 18 октомври DM прави до  25% намаление на всички продукти за устна хигиена. 
Astera четка за зъби (soft) ми излезе 0,89лв. Този модел ми е любим от много време, а и въобще не тежи на джоба ми

Colgate - 3,99лв. Косъмчетата ѝ са с въглен, а накрая стават все по-тънички (0.01мм), което спомага за по-доброто почистване на междузъбното пространство. Четката е - soft

2 броя на Dontotent - Black Shine, които също са с фини косъмчета от активен въглен. Съдържат приспособление за почистване на езика от бактерии. Цената на 1 брой е 1,85лв.  


Хм! Ще видим дали двойната цена на Colgate-a ще отговаря на двойно по-добро качество от Dontodent-a. ;)

За да не се почувства пренебрегната, взех четка за зъби и на дъщеричката ми. Изборът ми се спря на Lacalut за деца над 4г. Тя също завършва с допълнително заострени връхчета. Има по-ярко обозначено място в средата на главата, което помага за точното дозиране на пастата. Цена - 2,85лв.
Такъв тип четки използваме най-вече при пътуване.
Вкъщи предпочитаме електрическите четки на DM- ската марка Dontodent и аз съответно побързах да се запася и с накрайници за тях ;) 
Dontodent Active Young, в опаковката са 3 бр, цената сега е 11,99лв.
Dontodent Active Cross (3бр) не съм пробвала до сега, разликата е, че снопчетата косъмчета са леко по-извити. Цена - 14,29лв
Dontodent Active Clean са 4бр, цената им е като на горните - 14,29

Ако искате да разберете как се грижа за зъбките си, можете да "кликнете" тук - Грижа за зъбки 2



И защото волята ми е слаба се изкуших с:
DM Bio - нуга крем... Мняяяям... Цена: 7,69лв
Harmonica солетки от лимец - 1,79лв
DM Bio - соева напитка с ванилия - 2,99лв. Много е вкусна и приятна! :)


Откакто детето тръгна на училище, салфетките ги няма за нищо... Затова сега купих най-огромния пакет, който видях, 30х10... Цена е 5,69лв
И ей така, за разкош :D взех 3/4 бежови чорапки 15 DEN. Толкова много се късат тези женски атрибути, че човек винаги има нужда от още един чифт. Цена - 3,15лв. Май са малко скъпички. Все пак вероятността да бъдат обути само веднъж е твърде голяма.

БИО МАГАЗИН ZOYA



ZOYA празнуват 9 годинки и някак си исках да им подаря едно мое пазаруване. Ха ха ха!

Вода от бяла роза имам нужда ВИНАГИ и за ВСИЧКО! Аз, детето, а понякога дори и мъжът ми се възползваме от чудодейните ѝ качества (няма да се спирам и да разказвам подробно какви са) И така Alteya - 500ml влезе в пазарската ми количка. Цена - 20лв
"Гребен за къдрава коса с дръжка" ми се стори много интересен аксесоар. А защо не и подходящ за инстаграмски снимки ;) Фирмата е Casalfe, а цената - 3,47лв Малко се разочаровах, защото в последствие прочетох на опаковката, че е изработен в цвят ИМИТИРАЩ дърво, а аз отдавна съм спряла да ползвам други материали върху косата си. Е, ще се прежаля и ще го пробвам все пак.
Двете 15 мл шишенца са на марката ZOYA Goes Pretty и представляват:
Рициново масло - 5.08лв.
Масло за почистване на лице, смес от лешник и жожоба - 5,80лв
Преди време си бях взела мини разфасовки на много от минералните фондьотени на Lily Lolo и сега реших да заложа на пълноразмерната версия с цвета, който установих, че ми приляга, а именно Butterscotch. Цена - 36,05лв
Cosnatural крем за ръце, 75мл, за 6,41лв е с божествен аромат, подхранващ добре кожата, а в същото време е по-лек като текстура. Допадна ми!
Нямаше как да не мина и без едно десертче. Кокос и тъмен шоколад ми звучеше страхотно! Цена 1,85лв
Като изненада към поръчката имам пакетче чайче - Peace on Earth и подарък от тяхна страна за рождения им ден - гъбичка за нанасяне на грим. Съставки: Полиутрен. Произведена в Китай. Пакетирана за ЗояБГ. Не ми вдъхва доверие, но все пак ще я пробвам... Ъъъъъ.. Някога....

Доставката от 4 до 9 октомври е безплатна (май само в пределите на София),  за поръчка над 39лв подаряват розова чанта, която аз имам и ползвам вече 3 месеца. Вижте я ТУК
А над 79лв - гъбичката, за която писах по-горе.

Много усмивки от мен!
Споделете ми вие какви покупки направихте тези дни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар