hunting_for_beauty

Instagram

петък, 26 август 2016 г.

Brows with Faerie Minerals

Faerie Organic е основана през 2007 г. от гримьорката Erin Mincks.
Ерин взима присърце естествения начин на живот, след като е загубила и двамата си родители от бича на съвремието ни. Дори не искам да го напиша. Сещате се, онази болест с трите букви... . След като прави редица проучвания на козметиката, използвана в бюти индустрията, Ерин отказа да поставя както върху себе си, така и върху клиентите си, токсичните, масовите продукти. Тя започва да произвежда сама козметика,  в началото в собствената си кухнята. Използва органични / натурални продукти, диворастящи билки и хранителни съставки, за да създаде красота, взета направо от природата.
Скоро поръчките от близки и приятели я засипват. Всеки търси нейните ръчно изработени, естествени и дори лечебни продукти.
Със създаването на сайта се ражда и Faerie Organic. И така до ден днешен... :)

В предишната статия посветена на марката ви разказах как се запознах с нея и заради кой продукт направих първата си поръчка. Е, покрай него естествено, че грабнах още някои неща. 

Сега насочвам вниманието ви към три сампълчета, предназначени за подобряване на външния вид на веждите ни:


Аз съм брюнетка и съответно взех цветове, които смятах, че биха били близки до цветовата ми гама. 

Всеки един от пълноразмерните продукти е с цена $12 за 10 гр, а тестерчетата са по $4 (когато аз ги взех са стрували $2.50) и съдържат количество от 3 гр.

Съставът е кратък: mica - слюда, минерал, iron oxides - химично (но природно получено) съединение, съставено от желязо и кислород (според мен това има простата българска дума - ръжда ;) ), то дава пигмента на изделието, titanium dioxide - същото, но желязото е заменено от титаний. Използва се дори и като оцветител при храните.

Сами може да се убедите, колко често срещани в природата са тези цветове:

BRUNETTE BROW


DARK BROWN BROW

DARKEST - BROWN BLACK BROW


А така изглеждат нанесени върху кожата. Не забравяйте, че най-вероятно при снимането и обработката на фотото нюансите са леко изменени, както и че всеки монитор / дисплей има различни цветови настройки. Но все пак смятам, че евентуалните промени са минимални.

Със скосена четка поставянето на тези сенки за вежди е много лесно. Може да бъде както леко, така и по-плътно. Нямам никакви забележки. Остава да налучкам точния нюанс.

Първия цвят BRUNETTE BROW се оказа твърде светъл и оранжевеещ
Вторият - DARK BROWN BROW е по-добре, по-тъмен е, но ми се струва, че отново бяга повече към оранжевото, кафявото...
Третият -  DARKEST - BROWN BLACK BROW е супер като нюанс (няма го оранжевия подтон), но ми се струва, че прави веждите ми по-тъмни, отколкото ми се иска. 

В сайта има избор и следващия път бих си взела може би Dark Blonde Brow Color за проба. Хубавото е, че мога да ги използвам и като обикновени сенки върху клепачите си, ако все пак не успея да ги приспособя за веждите си. ;) 

used: DARK BROWN BROW Да... Сега цялото внимание се фокусира върху веждите ми, но с един по-тъмен грим на очите, те не биха изглеждали толкова фрапантно тъмни.

Въпреки че нещо не ми достигна да си избера точния цвят съм щастлива, че притежавам продукти на Faerie Organic. Те са много нежни, деликатни и се сливат с мен. Както когато ставаш част от природата, когато си в планината или когато морският бриз небрежно разрошва косата ти...

Няма коментари:

Публикуване на коментар