hunting_for_beauty

Instagram

четвъртък, 9 юни 2016 г.

ТАГ: 25 СЛУЧАЙНИ ВЪПРОСА


Здравейте, малки и големи! :*
Галючето от Mymakup2013 ме призова да се позабавлявам с този таг и ето, че времето му дойде! :)


1.Имаш ли домашен любимец?
Наложи се преди години да си дам сиамката Шуши, но не страдам от липса на домашен любимец в момента. Съседката ми има котка и често пътува. Познайте кой се грижи за самотното създание през това време!

2.Изброй три неща, които са близо до теб.
Масло от макадамия (Hristina cosmetics), бутилка минерална вода, ваучери за храна :)
Голямо разнообразие в офиса ;) Шшшт! На никой не казвайте с какво се занимавам по време на работа ;)

3.Какво е времето при теб сега?
Много добро! Топло, но прохладно :) София, 9 юни, 16 ч.

4.Шофираш ли? Участвала ли си в катастрофа?
Шофирам от 100 години! В началото обичах да задирам коли при паркиране. ;)

5.В колко часа се събуди тази сутрин?
6 ч. и то без помощни средства. Снощи си легнах супер рано, защото вече бях натрупала огромно количество недоспиване...

6.Кога последно си взе душ?
Сутринта, заради този таг! :D :D :D

7.Кой е последният филм, който изгледа?


Theeb



По телевизията - "Приложна магия"
На кино - "11А" (български и не лош)
Приключих с 3 сезон на сериала "100" (Стоте)

8.Сподели последното си съобщение.
Пете, носи ги
Реших да тичам wink емотикон

Ха ха! Не, Петя не е дилър! :)

9.Как звъни телефонът ти?



Viva forever! Дъщеря ми е Виви. Значи, вече ви е ясно защо е форевър :)

10.Била ли си в друга страна?
Да. Но от Европа не съм излизала, ако не броим преминаването на Босфора в Истанбул. 

11.Харесваш ли суши?
ДА :) И се оказа, че изглежда малко, а нахранва много.

12.От кой хранителен магазин пазаруваш?
Който ми е под ръка. По-скоро имам такива, в които не обичам да пазарувам (Pro market).

13.Вземала ли си лекарства за сън?
Не. Открих видеата АСМР. Повече инфо ТУК!

14.Колко братя/сестри имаш?
Имам един по-голям брат. Батииии! :) <3 div="" nbsp="">

Ще разкрия огромна тайна...
Бях на около 18 г., когато разбрах, че съм имала и сестра от страна на баща ми. Видях се веднъж с нея, но тя е много по-голяма от мен и нещо комуникацията ни не продължи. Изчезна отново от живота ми и сега дори чрез фейсбук не мога да я намеря.

15.Какво ползваш - настолен компютър или лаптоп?
Обожавам добрия, стар настолен компютър с огромен монитор.

16.Колко години ще навършиш на следващия си рожден ден?
Ох... Не питай! Не мога да повярвам, но 36. Акъл - 16.

17.Носиш ли лещи или очила?
Слагам слънчеви очила и такива за компютър, но без диоптър. Е, като си гледам годинките, може скоро да ми се наложи и лупи да нося, де. :D

18.Боядисваш ли косата си?
Още не. Белите косъмчета са толкова, че ако ги видя просто ги откъсвам и не оплешивявам от това. :D

19.Какво планираш за днес?
Да "тичам", както стана ясно от съобщението по-горе. Ще бързам за едни козметични нещица. Мамини сладки! :)

20.Кога плака за последно?
Мисля, че плача през ден. Кога от смях, кога от мъка... При мен няма средно положение и не мога да прикрия сълзите си.

21.Какво съдържа любимата ти пица?
Нямам представа, но колкото повече сирена, толкова по-добре. И пресни доматки задължително, ако не я ям със салата.

22.Какво предпочиташ - хамбургер или чийзбургер?
Чийз... :)

23.Купонясвала ли си до сутринта?
Разбира се! Всеки би трябвало да е купонясвал до сутринта.

24.Какъв цвят са очите ти? 


Син, сив, зелен... Не мога да го разбера. На всяка снимка е различен :)


25.Можеш ли да различиш Пепси и Кока Кола?
Мисля, че мога :) The Choice of a New Generation.! :)


6 коментара:

  1. Диди-и-и-и, какви очи! <3 <3 <3

    ОтговорИзтриване
  2. 36?!?! Нещо не си догледала паспорта си, купи си очила!!! Как 36, бе?! Аз мислех, че си на 25! Хахахаха Това последното е съвсем сериозно!
    Много се забавлявах с отговорите ти, като в 6:30 сутринта ми дойдоха перфектно <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха ха! Мнооооого ти благодаря! Като гледам как минават годинките, сигурно скоро и без това ще сложа очила и ще съм една голяма очиларка. :D
      Радвам се, че съм разведрила сутринта ти! :) :* <3

      Изтриване
  3. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за предложението! Ще разгледам! :)
      Поздрави!

      Изтриване