hunting_for_beauty

Instagram

неделя, 8 ноември 2015 г.

[TAG] Would You Rather?

Първоначално тези "тагчета" ги считах за твърде детински за човек на моята преклонна възраст (минах 30-така :/ ), но се оказа, че са много зарибяващи, чета ги с интерес и също толкова вълнуващо е и отговарянето на въпросите. Безкрайно благодаря на невероятната Веси от BEAUTIFUL SIN , с която за съжаление се познаваме само виртуално, че се сети за мен и ме тагна :)



1. По- скоро би изгубила всичките си спирали, моливи за очи и продукти за устни или всичките ти палитри сенки?

Никой не е започнал да се гримира от сенките! Всеки първо е сложил я червилце, я спиралка... Естествено, че те са по-важни! А и знаете ли колко як грим може да се получи с червило нанесено с пръст върху клепача, молив, който също може да се размаже и опуши, а спиралата би била една прекрасна очна линия... Определено мога и без сенки! :)

Това си стоеше чинно в дамската ми чанта. Както виждате сенки няма :)

2. По- скоро би се лишила от всичката си коса или би била неспособна да я отрежеш никога повече?

Ох... Имах много дълга и буйна грива и една сутрин се събудих с желанието да е премахна почти до нулата. И го направих!... Оставих малко над лявото си ухо една единствена, тънка плитчица за спомен. Не се смейте! Действието се развива през 90-те години на миналия век. Но споменът за това не е избледнял. Повече никога няма да направя тази грешка!



3. Коралов или розов руж?

Нямам много ружове. А и все още мисля, че не съм се научила да ги нанасям както трябва. Повече наблягам на кафеникави цветове, с които мога да скулптурирам. Но определено коралът бие по точки пред Барби-розовото.



4. Ако имаш 1000 лв за харчене, по-скоро ще ги изхарчиш за грим или за дрехи?

По-скоро ще ги изхарча за обувки :)
Аз живея на настроения и е изключително трудно да дам точен отговор. Ако помисля за джоба си, то май трябва да избера дрехите. Гримовете имат срок на годност, който е доста по-къс от този на дрехите. Отивам към съблекалнята...


Тук съм с температура, връщайки се от доктор... Но не успях да издържа на тази пола!

5. По- скоро би използвала червило вместо молив за очи или молив за очи вместо червило?

По-горе се разбрахме, че червилото е вместо сенки! А моливът за очи си е за устни! ;)




6. По- скоро би използвала само един цвят сенки или само един цвят червило до края на живота си?

Много често спестявам червилото при гримирането си. Като знам, че ще го изям за отрицателно време, защо да го слагам? Сенки, много и различни!... О, да!



7. По- скоро би носила зимни дрехи през лятото или летни дрехи през зимата?

Не живея на принципа "От студ умри, гъзар бъди", а се съобразявам с "Лете - абичка, зиме - торбичка (храничка)"



8. Конска опашка или messy bun?

Мноооого искам конска опашка! Като видя мацки с такава съм готова да им се прекланям. :D  Но моята коса си е един голям mess, затова избирам messy bun.



9. Ако трябва да носиш само един вид лак за нокти през цялото време, какъв би предпочела- тъмен, ярък или неутрален?

А, не може ли да е различен на всеки пръст? Уффф... Добре, нека е нещо по-яркичко...



10. Ярки устни и неутрални очи или неутрални устни и цветен грим на очите?

ОЧИ! устни...


11.Aко трябва да се откажеш от едно от двете,кое би избрала-грима или лаковете за нокти?
Не отказвам грима!!! Аз съм зависима... Трябва да ходя в групи за гримохолици! :P



Благодаря, че изтърпяхте всичко това до последната снимка!

А на Веси отговорите прочетохте ли? Аз много се забавлявах. Вижте ги ТУК!


2 коментара:

  1. Ах, сладкишка <3 Радвам се, че отговорих, аз го бях забравила вече този таг, ама аз и главата си почти забравям :D Имаш убийствени снимки и направо ти завиждам колко си фотогенична.Аз с температура изглеждам като зомби, а ти си кукла.
    бтв..тая пола е стра-хот-на! :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Блгагодаря ти, пантерке прекрасна!
      Ох, полата продължава да ми е фаворит! Всяко зло за добро или всяка температура за нова пола ;)

      Изтриване