hunting_for_beauty

Instagram

вторник, 3 февруари 2015 г.

Ново през януари...


През тази година и няколко месеца, откакто пиша блога, винаги съм избягвала подобен род публикации. Мислех си, че изглеждат малко или много като хвалба и излишно "дуене". "Вижте какво си купих!" Аз не съм такъв човек и мразя да се хваля. Но пък интересното е, че винаги надниквах в такива постове на колежки по перо ;) Мина ми през главата, че явно са интересни, но все ги отричах, ако са родени от мен. 
Какво в крайна сметка ме провокира да публикувам първата по рода си тук? Често съм се ядосвала, че някои продукти просто минават и заминават през ръцете ми и се появяват едва в "Изразходваните". Пиша единствено, когато имам муза (и време) и става така, че пропускам тази или онази козметика, а тя всъщност заслужава по-голямо внимание. А и един такъв пост може да ви провокира да ме попитате за нещо, което точно вас ви интересува. На мен може да ми се струва второстепенно, но според нуждите и очакванията за вас може да предизвика по-голяма емоционалност. А знаете ли какъв пауър ми давате, ако ме помолите за повече подробности за даден продукт? В крайна сметка вие сте моята муза! Ще очаквам, ако нещо ви грабне окото да споделите в коментарите. Обичам да съм в нужда на човека! :)

И така... Връщайки се на работа в първите дни на януари направих поръчка към Zoya.bg

Не съм сигурна, че ви интересува битовата "химия", но напоследък не минава поръчка от там без да съм си взела нещо такова. Вижте на какво се спрях този път. Надявам се, че българските етикетчета се четат добре.. Ако имате проблем с това, просто кликнете на снимката и тя ще стане по-голяма.

Течен концентрат за пране - 13.35лв., Омекотител (лавандула) - 7.95лв, Почистващ препарат - 7.65лв

Вече ги пробвах и като цяло останах доволна. Не очаквайте "божествените" миризми от обикновената химия. Когато дойдоха си забих носа в тях и щях да припадна от силната им и остра, гадна миризма. :) Но след пране всичко е много по-деликатно и съвсем нежно се усеща лавандулата. Доволна съм от качеството на изпиране, както и от препарата за почистване на... всичко, който взех най-вече заради плота и печката в кухнята. Стремя се да обирам и последния остатък от препарат, когато чистя там, но никога не мога да бъда сигурна, че съм "излизала" абсолютно всичко. Така че, колкото по-малко вредни съставки в подобен род продукти, толкова по-добре. 


Правя мноооого рядко разни сладкости заради детето и всеки път искам да сложа кокосови стърготини и осъзнавам, че нямам. Тези все още не съм ги пробвала. Часовете прекарани в кухнята не са ми толкова много... ;) Но ме притеснява фактът, че срокът им на годност изтича през април. Смятам, че от Zoya трябваше да предупредят за това. А и още от сега ми се струват доста преседели. Дано се лъжа и само ми се струва, че виждам нещо като паяжини в пакетчето. Струва 4.05лв


Шампоан и балсам (по 9.95лв за 200мл) от една и съща серия. Обявяват, че могат да се използват от цялото семейство. За моята гъста, къдрава, често съхнеща коса се оказаха недостатъчни, но при детето работят много добре. Балсамът има много изявена миризма на розова вода. Остава по косата минимум половин ден. На мен не ми пречи, но предупреждавам тези, на които не им понася.



Оказа се, че обожавам мента и "изтръпващото ментово усещане". Точно това ми липсваше в останалите био пасти, които съм пробвала. Но обожавам тази Logodent и то не само аз. Отново е предназначена за всекидневна грижа на цялото семейство и дори малката ми "пикла" вече с мнение я предпочита. Разпенва се като конвенционалните пасти и оставя свежо чувство в устата. Е, не изтръпва чак, но съм сигурна, че винаги ще имам от нея докато експериментирам и с други видове. Цена в сайта: 5.99лв

Масло от мента на нашата си Alteya Organics. Добавих по капчица в разни био и хомеопатични води, които ме тормозят с безментвото си усещане. Много добър лек е при гадене или главоболие. Може просто да се помирисва, а защо не и да се погълне заедно със сокче или водичка. Благоприятна е и за много козметични, разкрасителни цели.
Цена: 9.75лв

Покупките ми от lookfantastic.com

Magnitone Pulsar eclipse luxury gift pack. Малко преди Коледа беше доста намален (€83.83!!!, сега - €134.64) и не се въздържах. Не че и това, което дадох е малко... Пише, че ще видя разлика от използването му още през първите седем дни и наистина не излъгаха. Физиономията ми е много по-изчистена от червенини, пъпчици и някакви досадни петънца. Вече почти не слагам ФДТ. И все пак за сега ще се въздържа от финални изказвания по темата. Трябва да минат поне месец-два... Вие какво мислите? За колко време се определя дали едно такова чудо заслужава овации?


Идва с три вида четки, като едната от тях е за тяло. Другата е силиконова и ми напомня Foreo Luna. Предназначена е за стимулиране и тонизиране на кожата. Третата е стандартна и я обожавам. Има четири режима на работа (различни вибрации). Идва и със специален кейс в случай, че ще се тъпче по багажи... ;)


За да не съм "капо" заедно с четката поръчах и тази шпатулка за избутване на кожички на световния бюти експерт Leighton Denny (€1.41). С металните й колежки има вероятност да надерете нокътната си плочка, а често дървените не са достатъчно твърди, за да се справят с премахването на досадната залепена кожа в основата на ноктите (понякога нямам време да ги кисна дълго във вода)... Това е оптималния вариант за такъв инструмент. Пробвах и много ми допадна.


Започнах да говоря за нокти ли? Ок. Преминавам към тази тема. През януари имах рожден ден и ето какво получих от една кукла, която знае, че обожавам козметика и всъщност имам  от всичко. Наблегнала е на глезотийки, които човек сам трудно би си купил, но като подарък са много яка идея.


Това е автоматична пиличка за нокти :) Сещате се за досадното търкане наляво, надясно... А това чудо само се изстрелва нагоре, надолу... За съжаление  е предназначено повече за самата плочка, а не края й. Формата й допринася за супер лесното заглаждане на разни неравнини по нокътя. Малка, ярко оранжева писалка, която по някакъв начин ми дава ново усещане за самочувствие, защото е нещо необичайно.


Другата крейзи джаджа все още не съм ползвала, но смятам, че ще й дойде времето, когато започна с летния педикюр. На ръцете поддържам лека дължина и (почти) не ми се случва да цапам с лак възглавничката под ноктите, но това ми е редовния номер, когато се лакирам на краката.


Гвоздеят на вечерта беше металния хайвер на Ciate. :) Пробвах го веднъж и обратно на всякакви инструкции поставих топ лак, за да бетонирам напълно. Е, не ми се получи. На другия ден цялото ми работно място беше поръсено с малки перлички. Но пък направи огромно впечатление на всеки, който се доближи до мен. Дори и шефът ми не издържа на любопитството си и по време на "мийтинг" ме помоли да разгледа ноктите ми и ме попита, какво е това?.. :) Ще си поиграя още малко с това бижу. Надявам се да намеря най-доброто решение, за по-дългото задържане на топченцата.


Другото, което ми се стори много интересно и пробвах са дантелените стикери на DM-ската марка S-he. Естествено (отново) обратно на препоръките ги поставих върху лак. Той пък леко се събра в края на лепенката, когато сложих топ. Но пак стоеше готино ;)  За съжаление някъде нещо не се получи и в момента, в който си взех вечерта душ, те изпопадаха. Останаха ми още две и този път мисля да ги поставя на "голо", както е написано на указанието за употреба. Струваха към 3 и нещо лв... 


Трета опаковка от това чудо... Включвала съм го в две публикации и явно няма да спра. Той е за мен като вашия Seche Vite или като Poshé на Весето , който е крайно време да пробвам  ;)
Обичайно цената му е около 16лв, но беше намален на 12лв в DM и нямаше как да не се възползвам.


Alverde
Острилка: 3.99лв - Удобна и здрава за сега. Нямам забележки.
Основа за сенки: 4.99лв - Спуквам се от яд, че цялата ми кожа е суха, а клепачите ми се омазняват супер бързо. Все още не съм намерила идеалния продукт, който ще спре напълно този тормоз. Най-често поставям базата към 7-8 сутринта и към 12-13ч вече сенките са по всички възможни сгъвки на окото. Но пък 5 чAса издръжливост не звучи чак толкова зле.
Гланц (N30), който дебнех доста често в най-близкия ми DM. За съжаление там дори тестера изглеждаше по-читав от екземплярите, които бяха за продан. Но съдбата най-накрая ме срещна с "необезчестен" модел и той се оказа в джобчето ми. :) Но!... Мисля, че не ми понесе добре и устата ми изсъхна зверски. Имах чувството, че съм с два слоя кожа. ;) Все пак няма да се откажа. Пак ще пробвам и ако отново е непослушен ще го "насоля" в блог-пространството.





Тези пък кога ли ще ги сложа, но реших, че е хубаво да притежавам нещо подобно ;) Чувала съм, че това е по-добрия вариант за изкуствени мигли. Забележете, че изглеждат, сякаш са снопчета, а не са подредени по цялостна черна линийка и съответно би трябвало да стоят по-естествено. Ще рапортувам, когато имам повече сведения.

Покрай РД-то получих и много книги, бижута, бельо... Но постът стана твърде дълъг и спирам до тук, защото се изморих да пиша... ;)

Очаквам да ми кажете, кое най-много предизвика интерес у вас?

13 коментара:

  1. И аз така за постовете с нови неща, това ме спира да пусна какво си напазарувах от България. Обаче пък, като пускаш един път на месец с повече думи за продукта, си е супер, реално даваш информация. От статистиката на блога и от моите лични предпочитания, знам, че това са най-четените публикации. Винаги ги чета с кеф хахах Но май май съм раздвоена още в писането им :D

    Mного ми допадна протектора за лакиране хахаха Tрябва да си потърся
    Имах от тази серия на Алверде глос и беше най-ужасното нещо, което съм слагала на устните си. И миришеше потресаващо :D
    Супер нещица, със здраве да си ги ползваш! Ревю - разбира се, на четката :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много интересно явление... Хем ти е любопитно да четеш, хем ти е неудобно да го напишеш :) И кажи, деееее! К'во си 'зеее? :D
      Жалко за Алвердето... Явно цялата им серия е такава.
      Четката е ясна, да. :)
      <3

      Изтриване
    2. Oт зодията ми е раздвоението хахахахахах Интересна личност съм :D
      Питай какво НЕ взех, по-лесно ще ми е хахах

      Изтриване
  2. Аз също много харесвам такива публикации и ги чета с кеф,особенно ако са за натур продукти. Изобщо не мисля,че е хвалене или нещо подобно,та ние тук сме нищо,чуждестранните блогърки какви пускат,нали знаете :))) Искам да те ранните видя с лака на Ciate задължително. И за четката знаеш,че чакам ревю,по скоро да разбера дали има резултат на лицето ти. Пастата на Логона и аз много я харесвам. И чакам шампоан на същата марка но този с нийм взех аз :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз имам чувството, че Логона я бяхме обсъждали и по бледите си спомени се засилих да я взимам. ЕГН-то не ми позволява да помня дълго. :) Дано ти хареса шампоанчето! Аз съм доволна от него като цяло. А и никъде не заявяват, че е за супер голямо подхранване или нещо подобно.
      А що се отнася за Ciate... Оххх... Ще пробвам пак и се надявам да издържи достатъчно дълго, че да успея да го снимам. Но наистина е великолепен резултата! Просто не държи дълго...
      И не съм забравила, че веднъж похвали изкуствени снопчета мигли на Есенс, но тук никъде не ги намирам...

      Изтриване
  3. Еййй, никога не съм гледала на подобен тип публикации по този начин, наистина. Замисляш ме чак :) Но и всички останали са прави, че са едни от най-харесваните. Аз лично обаче, харесвам да има и по няколко думи за всеки продукт, а не просто изброяване на покупки :)
    За четката за лице и тяло- благородно ти завиждам!
    А тези перлички изглеждат убиец, но изобщо не си представям как ще се задържи на ноктите в ежедневните задачи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и аз винаги съм харесвала такива публикации, но да пише и няколко думи за какво иде реч, разбира се...
      Ох... Перличките са ми мъка... Тооооолкова са красивиииии... Но хич не искат да си стоят по местата :(

      Изтриване
  4. Продълждавай да пишеш такива постове. Обожавам да чета за нови покупки.
    Протектора за лакиране изглежда много интересно и чакям отзив за него :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за подкрепата! <3 Обезателно ще пиша за протектора! :)

      Изтриване
  5. Продълждавай да пишеш такива постове. Обожавам да чета за нови покупки.
    Протектора за лакиране изглежда много интересно и чакям отзив за него :))

    ОтговорИзтриване
  6. Много обичам такива постове <3 Аз също не гледам на тях като на хвалба, а дори като видя някоя промоция или нещо интересно, нямам търпение и аз да го взема.
    Всички покупки и подаръци са страхотни.Най-много ме привлича естествено четката за лице и напълно ти вярвам, че дори за седмица виждаш промяна в кожата си.
    Колкото до топчетата за маникюр - аз също слагам топ лак, но съвсем тънко, защото иначе при мен падат "на парчета".
    Ииии да не оспамвам пак - ще чакам да покажеш как стоят тези мигли на убийствените ти сини очи <3
    //И искам още такива постове :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Ох, този лак!... Ще пробвам със съвсем малко топ както казваш. А пък аз го бях поляла обилно :D
      Ще се постарая да покажа всичко изброено.
      Много благодаря, че искаш още! Ненаситница! ;)

      Изтриване