hunting_for_beauty

Instagram

вторник, 26 август 2014 г.

That's all folks! Празни бурканчета/ My Empties/ Пустые баночки + мнение PART 6



Продължавам с чистката точно сега!!!! :)



Крем "Здраве"
Кой не знае крем "Здраве", кой не е чувал за него... Бестселъра на Арома откакто се помня. Близкото ми познанство с него датира от някъде 5 - 6 години. Козметичката ми го беше препоръчала да се мажа с него след кола маска на триъгълника . После някой ми каза, че е идеален за подсечената кожа в памперс зоната на дъщеря ми. Стои от 100 години вкъщи. Използвах го твърде рядко. Преди 2 години, когато разбрах за вредата от конвенционалната козметиката, се огледах в него и се ужасих! Дори и от счупеното капаче ясно се вижда парафина на второ място в състава. Но мъжът ми го взе на драго сърце и си го мажеше на бузите след бръснене. Искаше да му купя "бестселъра" на Нивея и като видях, че той е със същия състав му дадох Здравето. Отдавна е изхабен, но все не му идваше реда в празните опаковки. Въпреки че е 100 годишен все още мирише свежо, безкрайно гъст е. Не съм сигурна до колко помагаше. Няма да купя отново най-вече заради състава!



Лакочистител - Rimmel с глицерин и витамин Е. Това ми е третата опаковка. Хареса ми, че има невероятен аромат и много добре премахва лака. ТУК съм писала повече за него и го сравнявам с лакочистител на Буржоа. За сега не мисля да го купувам, защото ще пробвам и други марки. Но винаги ще имам едно на ум, че може пак да се срещнем някой ден. ;)


Green Pharmacy - Масло за скалп с репей и люти чушки - подробно за него може да видите ТУК. Нямам представа до колко е действало положително, но поне не съм усетила да ми причинява някакъв дискомфорт, освен леко парене на очите. Но това е нормално, като се има предвид, че в състава му са включени люти чушки. :) Не бих го купила отново... Косата ми не е до кръста. ;) а и имам вкъщи цял арсенал от чисти био масла.


Jericho by Paloma (Израелска фирма, продуктите на която са на базата на соли от Мъртво море, минерали и черна кал.)- шампоан за нормална коса.  Има интересен черен, перлен цвят с лек, приятен аромат. Хареса ми, но няма да го купя, защото няма от къде. Ха ха! Да купих го от един сайт, който прави кампании на различни марки за по няколко дни. И второ, пак няма да го купя, защото има в състава си SLS, а аз предпочитам да избягвам сулфатите.


Avia - шампоан с хума - Прилича ми на много гъста боза, но се пенеше доволно. Невероятно лек аромат. Помогна ми да се справя с пърхота, който се появи след пресушаване на скалпа ми (най-вероятно от гореспоменатия SLS). За сега не бих взела нова опаковка, но не дай си Боже отново получа такива проблеми ще го имам предвид. Цял пост му отделих. Кликнете ТУК и можете да го прочетете.


Balea - маска за лице с йогурт и ягода - овлажняваща - Има страхотен аромат (Активия с ягода), лека консистенция с млечен, розов цвят. Беше удоволствие да си я нанасям. Някаква невероятна разлика преди и след не видях. Най-вероятно няма да я повторя.


Little siberica - Natura siberica - детска паста за зъби с органичен екстракт от малина и масло от облепиха. Прекрасен аромат! Чудесно повлия на детските зъбки. Пробвах я и аз веднъж, така че говоря от личен опит ;) Бих я купила отново, но това ми се струва мисия-невъзможна. Руска козметика, която успях да си набавя с помощта на трето лице. Неудобно ми е пак да тормозя хората :)



Жан пол Готие - Ма Dame - оказа се, че не мога да напиша само два три реда за нещо, което е маркирано с автографа на Готие. Нямах друг изход, освен да направя цяло РЕВЮ.

Спирам до тук, за да не ви отегчавам и се насочвам към подбор на една от следващите теми, които са ме осенили...

Очаквам и вашите коментари, каквито и да са те :)
Kisses! :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар