hunting_for_beauty

Instagram

събота, 1 февруари 2014 г.

The 7 Deadly Sins Of Makeup / Седемте смъртни гряха в грима - TAG?

Първо да обясня на неведующите ;) какво е TAG из блог-сферата... Не само блогърки четат блогове и смятам, че е редно да го изясня и за моите незапознати с тези термини читатели (малко на брой). Това са обикновено няколко въпроса, които като вълнА (да не се чета вЪлна) обикалят из пространството. Блогърът отговаря на тях и Таг-ва още няколко блогъра да отговорят, те от своя страна също трябва да тагнат и т.н. Прилича малко на онези писма, които е необходимо да се изпратят на 5 човека, за да може пожеланието в тях за щастие и любов да се сбъдне. Слава Богу, много от момичетата са умни и елегантно се изплъзват от Таг-ването с думите, че който желае също може да отговори (без да бъде специално Таг-нат). Аз от своя страна често попропускам такива постове, защото ми приличат на тийн лексикон. Достолепната ми възрат явно ми се е отразила и вече не ме интересува например, каква напитка предпочита да пие съответната дама през зимата и колко на брой плюшени мечета притежава. Бях твърдо убедена, че в такова нещо никога няма да се включа (е, добре, де... освен, ако не съм Специално Таг-ната...) Но никога на казвай никога!

Съвсем случайно попаднах на ПОСТА на Еat love makeup. Страшно много ми хареса! После естествено започнаха да се появяват и останалите пред погледа ми и с всяка една от тях аз разсъждавах, какви биха били моите коментари по темата... Не зная защо, но този Таг така ме впечатли, че се Таг-нах сама себе си и си отговарям с огромно удоволствие...


ГРЯХ!!! О, да! ;) Всеки ден съм обсебена от греховни мисли, разглеждайки козметичните сайтове и любувайки се на красивите и лъскави бутилчици, кутийки, и други причудливи форми. А видя ли намален продукт на известна марка, моментално се отнасям във вихъра на похотта, желанието и страстта... 


1. АЛЧНОСТ (Кой е най-скъпият продукт, който притежавате?)
Винаги се старая да купувам козметичните си продукти на най-ниската възможна цена. Но има моменти, когато алчността да притежаваш палитра на световно известна марка, непрекъснато хвалена и поставена на пиадестал от всички бюти сили надделява над логичния разум... Така в моята съкровищница се появи VICE 2 - едно от бижутата на Urban Decay

2. ГНЯВ (С кой продукт имате силна love/hate връзка?)
Машината за "изтезания" на мигли! Вече не помня от колко години се измъчваме взаимно. Последните няколко месеца се сдобих с три нови модела (марки) с надеждата, че точно с "тази" ще успеем да поддържаме само чисти любовни отношения, без капка омраза, но не би... Въртя, извивам и усуквам по какви ли не начини. От време на време скубя по някое и друго скъпоценно косъмче или си причинявам болка защипвайки се между това "менгеме". И всичко това в стремежа си да извая кукленски поглед и миглите ми да се пречупват не от средата, а от основата на тяхното израстване... След всички тези мъки и страдания, получилият се ефект трае не повече от един час... Тъмните сили се появяват и унищожават всичко по пътя си. Образът в огледалото е с "изправени" в хоризонтално положение мигли и изкарва яда си, крещейки в тишината...


3. ЧРЕВОУГОДНИЧЕСТВО (Коя марка заема по-голяма част от грим-колекцията ви?)
Буржоазите чревоуготници ли са? Според мен да. 
Bourjois трайно се е загнездила в козметичните ми витрини от столетия наред и постоянно прави опити да ги препълва още и още. Запознах се с Bourjois с появата на първите дрогерии (Bonjour) в големия ми град. Изпитвам сантимент към Bourjois, напомня ми за ученическите години, първите женски усещания и трепети... Искрено съм щастлива, че Bourjois съществува и до ден днешен, показва високо ниво с нормална достъпност към обикноявения не буржоаз...


4. ЛЕНОСТ (Кой продукт пропускате най-често поради мързел?)
Леността е основния ми проблем в грижата за устните. Зимата злите сили ми я пращат, заедно със студ и вятър и проблемът става още по-голям. Пътувайки нейде из пространството, усещам, че вече започвам да прехапвам със зъби изсъхналата си кожа. Последна фаза преди "червената течност" да се появи някъде там и да вампирясам, вадя балсам или червило и се опитвам да залича следите от собствената си ленност...

 
5. ГОРДОСТ (Кой продукт ви носи най-много самочувствие?)
Порцелановото лице на японските гейши е покорявало и завладявало съзнанието на не един и двама... Днешните средства, коригиращи всякакъв вид несъвършенства, анатемосани петънца и хитри лунички са чудодеен помощник при преобразяването на жабата в принцеса
6. ПОХОТ (Кой продукт е на върха на вашия списък?)
Още древните египтяни са го измислили! Удължавали са очите си с помощта на тъмна линия покрай клепача по посока на слепоочието. От тогава тази стара традиция покорява милиони. Аз съм една от тях и никога, абсолютно никога не оставям грима си без този завършек. Да, в съвремието формата на тази тъмна линия претърпява много изменения, вариации, нюанси, но излъчването, с което тя дарява погледът ни ще остане завинаги.
7. ЗАВИСТ (Кой продукт изглежда добре върху други хора, но не и върху вас?)
Руменината в миналото е била признак на прекрасно здраве и съответно на хубост. Момите танцуват, а юнаците се въртят около тях и засукват мустак... Обаче аз не получавам комплименти от момците!? Те по-скоро смятат, че някак странно съм поставила ФДТ-а си. Да, сериозно, случи ми се... Или е бил много (ако съм го нанасяла на сянка), или е бил неравномерно разнесен, или не знам какво, но е факт, че останах ужасена!
Това бяха моите отговори! Отново искам да изразя възхищението си към този Таг. Накара ме да се замисля по-дълбоко и да разбера, и обобщя, какво да коригирам за напред в make up израстването си.

Бъдете добри и все пак прегрешавайте, глезете се от време на време! Заслужавате го!

3 коментара:

  1. пу пу, страхотни очи :) И много готино оформен пост :)

    ОтговорИзтриване
  2. Високо оценявам добрите ти думи, защото отдавна ти се възхищавам! Благодаря! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Aз също благодаря <3 Не съм достойна за такова възхищение, но съм признателна, когато хората ме харесват (blush) А за очите ти - убивам хихи

    ОтговорИзтриване