hunting_for_beauty

Instagram

четвъртък, 6 февруари 2014 г.

Чаша топла вода и щипка ароматна канела в кафето

Дълго време се опитвах да убедя една умна и чарована лейди да пропише, като й дадох в ръцете бялото листче на Hunting... Ето че накрая тя се усмели! Запознайте се. Сигурна съм, че ще ви допадне!


Здравейте!

Моята скъпа, вечно търсеща красота във всичките й аспекти, приятелка Диана ме покани да бъда почетен гост в нейния блог, за да споделям с вас опита и знанията, които натрупах напоследък (любителски), за това колко благотворно ни влияе здравословния начин на живот. 

Всички знаем, че за да бъдем красиви, първо трябва да сме здрави - да се чувстваме добре отвътре, за да си проличи това и отвън. И освен усмивката като задължителен аксесоар, не трябва да забравяме, че с подходящата козметика можем да засияем.

Обещавам да споделям искрено моите впечатления, да не ви убеждавам в нещо, което не съм изпробвала първо върху себе си и не съм се убедила лично в успеха или неуспеха му.

Ще се радвам да ми дадете шанс, въпреки всички други места, които са залели с подобна информация интернет. Мисля че Hunting for beauty е едно спокойно, кокетно и лично местенце, което е създадено с много желание и с едничката цел да приюти всички търсещи любов и красота души. За мен ще е чест да бъда част от него. 

За да не ви отегчавам още с първия ми пост, ще ви разкажа накратко как започва денят ми – с чаша топла вода и щипка ароматна канела в чашата ми с кафе. 
 
 
Лечителят Петър Димков съветва всяка сутрин на гладно да се изпива чаша топла вода със сока на половин лимон за прочистване на организма от токсините, тъй като съвременните, рафинирани храни замърсяват червата ни. По стените на дебелото ни черво се образуват натрупвания, които във времето водят до интоксикиране, а последствията са нездравословни – намаляване на тонуса, умора, лошо настроение, липса на концентрация, инфекции, хипертония, кожни възпаления, мигрени и алергии.
*Имайте предвид, че лимонът може да неутрализира активните съставки или да промени действието на някои лекарства, ако пиете хапче сутрин. Аз го пропускам.

Петър Дънов пък е казал: „Горещата вода чисти нервната система от наслоявания, които подпушват мислите и чувствата на човека. Тя го освобождава от напрежението, което нервната система произвежда върху него”. Тези думи много ми допадат, имайки предвид, че час след последната глътка гореща вода вече седя пред компютъра в офиса.

Вие си изберете в коя мъдрост да повярвате!

 
С такова удоволствие пия сутрешното си (и единствено за деня) кафе, като му добавям щипка вълшебен прах от канела. Тя му придава сладникав и нежен вкус. Обичам да си представям как с всяка глътка вълшебствата започват да се случват в тялото ми: канелата има високо съдържание на антиоксиданти, засилва имунната система, ускорява обмяната на веществата, възпрепятства образуването на целулит, регулира храносмилателния процес, понижава кръвната захар и отстранява неприятния дъх. 
 
А какви са вашите ободряващи хитринки?


С пожелание за ароматна сутрин,
Снежана 
 

2 коментара:

  1. Всеки път си обещавам да пия тази сутрешна водичка, но пред заспалите ми очи винаги се появява първо кафето... :( А на теб успех! :)

    ОтговорИзтриване