hunting_for_beauty

Instagram

петък, 13 декември 2013 г.

BARE ESCENTUALS

След известно двоумение за смяна на URL адреса на блогчо се завръщам със старите координати и фамилното ми именце. :) Реших, че в крайна сметка то си е уникално само по себе си и това, че не дублира Hunting for beauty не ми пречи особено. Вие как мислите? Важно ли е за вас?
Не посмях да публикувам, докато бях с чужда самоличност, за това сега, когато me and myself сме на линия часът настъпи...


От известно време съм горд притежател на няколко продукта изографисани с логото на BARE ESCENTUALS. Марка, за която зная, че се старае да изработва по-щадяща за кожата и здравето ни козметика. Естествено в нета съм попадала и на противоречиви мнения, но в крайна сметка, ако не изцяло, то в повечето случаи продуктите им са точно такива. На всичкото отгоре слуховете носят, че качеството им е на ниво и крайният резултат си заслужава цената.

Най-най-известният им според мен асортимент е пудрата. Минералната пудра. Следователно какво друго, ако не пудра ще потърси козметичното ми око ;)

bareMinerals - MINERAL VEIL
  • Прозрачна, лека пудра, която се слива с кожата
  • Минимизира порите, линиите и малкитe несъвършенства
  • Придава полупрозрачен завършек без напластяване
  • Абсорбира излишните мазнини през деня
  • Осигурява естествен, мек вид, без лъщене


Нетипично за бюти блогърче в моята грим колекция видно личеше една липса. Имах една единствена пудра, чието използване беше прекратено преди много време. Усещам кожата си дехидратирана и допълнително матиране ми се струваше излишно. Лятото от време на време ми се искаше да си понапудря носа, но то така и се претърколи без аз да реагирам адекватно.
За съжаление ревюто ми няма да е пълно, защото в случая нямам наблюдение как се справя моята покупка в жегите. Но какво мога да кажа за поведението й в зимния сезон?
Като цяло съм със суха кожа (естествено, лятото Т-зоната няма как да не лъсне). Лесно различни продукти предизвикват появата на малки лишейчета (сухи петна, където кожата се лющи). За това за мен пудрата е нещо съвсем неналожително, но ако прекаля с някой крем все пак е хубаво да има с какво да подсуша "блясъка" му. 


Бях готова на някоя по-скъпа покупка. Когато използвам рядко някой продукт, предпочитам поне да е качествен. А и изискванията ми от гледна точка на състава също оказват влияние. Тоест не става която и да е пудра, било то и на скъпа и известна марка. Е, с всичко изписано до сега мисля, че оправдах (по-скоро пред себе си) разхода от 40,50лв за 9гр продукт. ;)


Не очаквам пудрата ми да покрива несъвършенства, а съвсем леко да обира блясъка на ФДТ и кремчето под него. Мразя неестествения бръшнян вид! Относно това bareMinerals - MINERAL VEIL се справя отлично. Взирах се на слънце в напудрения си образ и не забелязах "прахта" върху него. Признавам, че я нанасям съвсем леко и внимавам да не прекаля. Но мисля, че не бих могла да сгреша много, защото количеството наистина изчезва някъде в пространството и само премахва лъщенето. Друг път я нанасям само по местата, които се очаква да се омазнят в продължение на деня и отново слагам плюс за действието й върху кожата ми.

Поставена пряко на кожата


Текстурата е толкова лека и ефирна, че по никакъв начин не се усеща...

След разнасяне, няма и следа...

Единствения недостатък на пудрата според мен е опаковката. За поставянето й винаги е нужно да имаш добри условия или минимум две свободни ръце. Да не говорим, че ако забравиш да завъртиш вътрешното капаче, може да очакваш "добра" изненада в последствие ;)



Но това ми беше ясно още преди покупката й. Тъй като я взех през Интернет по-скоро се притеснявах дали няма да има разминаване в цвета й с моя тен. Когато я видях на живо, тя изглеждаше доста по-розова от суоча в сайта. Вече си представях, как я давам на някоя приятелка с подобна кожа, но се оказа, че страховете ми са били напразни. Нанесена, тя вече е променена и като хамелеон се е сляла със заобикалящата я среда. 



Може би все пак има и значение с какво точно се нанася MINERAL VEIL. За това с поръчката на пудрата си взех и четка, която се води хидратираща.




BARE ESCENTUALS - Hydrate and Brighten Brush

    Във връзката към сайта, от който я купих може да видите обещанието на фирмата.
    Аз ще изкажа моето мнение доста по-лаично.



    Невероятно мека четка, която няма чак толкова широка глава (а ми се иска), както е представено в описанието й, но на мен ми върши прекрасна работа.
    При разклащане се повява като бахамска поличка, което срещам за първи път в подобен род четка. 


    Направена е от синтетичен косъм, наистина невероятно фин и ефирен. С цена от 14,50лв й давам отличен. До сега (вече повече от месец ползване и пране) й е паднало само едно косъмче и се надявам да си остане все така :) 


    Пише, че има антибактериални свойства, но какво може да спаси тя, ако преди това си наблъскал тон ФДТ?... С нежното ми и леко нанасяне също не знам, от къде би дошла хидратацията, която фирмата обещава. 


    Заедно с пудрите от серията MINERAL VEIL на Bare escentuals тази четка е добър помощник в създаването на "незабележима" красота, към която всяка от нас предполагам се стреми :)

    BARE ESCENTUALS

    100% Natural Mineral Lipcolor - Amaretto 3.7g/0.13oz

    • Съдържа най-свежите и чисти минерали на земята
    • Екзотичните масла и естествен восък са смесени с растителни екстракти
    • Действа хидратиращо дълготрайно
    • Придава богат, кремав цвят и е устойчиво в продължение на часове
    • Заредено с анти-оксиданти, които да се борят срещу процеса на стареене
    • Не съдържа изкуствени оцветители и консерванти

     

     

    Основният виновник за цялата ми покупка беше червилото с цвят Амарето, което спокойно присъстваше в една от ежедневните промоции в Ягодката. Купих го за 14,50лв, но вече се предлага на двойно по-висока цена. По описание изглежда безкрайно приятно, че не съдържа изкуствени оцветители и консерванти. Oгромнотo количество масла също ме окуражиха да си направя този подарък.

     Какво беше учудването ми обаче, когато се опитах да го нанеса на устните си?... Очаквах като масло да се топи и да е нужно съвсем лек досег до кожата... А в крайна сметка ми се наложи да понатисна, сякаш нанасям молив за устни.

    За сметка на това, червилото се задържа цял работен ден. Да, накрая беше вече съвсем бледо, но все пак се виждаше. 

    Не усетих особено голяма хидратация, но и не повреди и без това изтормозената ми от зимата кожа. 

    Има лек златист шимър, който се забелязва повече на изкуствена светлина.

    Опаковката му изглежда доста стабилна. Затваря се с прищракване. Но за съжаление тежи ужасно много и не е особено приятно да се носи в дамската чанта. 

    Ароматът му не е особено завладяващ, по-скоро се съмнявам, че са ми пробутали старо червило, защото точно така и си мирише. :/ Но съществува и обяснението, че тъй като не съдържа Парфюми, няма как да мирише на "праскови". Но когато е вече върху устните не се усеща и това ме устройва. 

     Не мога да кажа, че е супер покривно и за съжаление се усетих късно, че трябваше да покажа все пак как стои и върху кожата, за да се убедите сами. От тук нататък снимките са на вечерна светлина и цветът е преобразен... Sorry! :o

    В ляво е нанесено няколко пъти, а в дясно само веднъж...
    Тук съм ги размазала един път с пръст.

    Вмъквам все пак и няколко снимки на дневна светлина... :)



     

    Нанесено веднъж.
    Няколко пъти...
    В допълнение с молив за устни...

    Дневна светлина...

     И за майтап :) На снимката долу на мен ми изглажда снимано по-скоро маймунско дупе. Хи хи!

     

    А сега сериозно... Ако някой от вас притежава червило от тази серия, моля да сподели мнението си. Интересно ми е, дали са ме "цакали с топла бира" или то си е такова :)


    Поздрави!
    Диана

    Няма коментари:

    Публикуване на коментар