hunting_for_beauty

Instagram

вторник, 15 октомври 2013 г.

Organic surge




YOUR SKIN'S BEST FRIEND!




Organic Surge е фирма,  която е 100% без основните и най-вредни вещества в козметиката (парабени, SLS,  оцветители и други).  Тя набляга на елементи с натурален и органичен произход,  растителни масла и не тества продуктите си върху животни. Реших да пробвам част от асортимента им. Като цяло бях чела все положителни мнения и не знам защо бях сигурна,  че всичко ще ми допадне.  Нека честно споделя с вас,  какво е мнението ми:










ORGANIC SURGE First class mask - за мен, това беше най-хваления продукт в интернет пространството. Сертифицирана е от ECOCERT и 98,9% от състава й е с натурален произход.  В малкото, симпатично, непрозрачно шишенце (50мл) има смес,  която би трябвало да почиства в дълбочина, да подхранва моментално кожата на лицето и да освежава (всички типове). Предварително знаех,  че много от момичетата я оставят да действа цяла нощ и на сутринта тя не само е свършила работата си,  но е и сътворила чудеса. Аз бях готова да действам по същия начин въпреки,  че на опаковката е оказано,  че са нужни само 5 минути. Бутилката е много удобна и с голямо удоволствие пристъпих към "маскирането" ;) В началото се сблъсках с миризма,  от която почти ми стана лошо,  но в крайна сметка, ако не искаме парфюми в състава на козметиката си,  понякога трябва да се примирим и с по-неприятен аромат.  В последствие дори свикнах с него.  


Тук се вижда засъхналото топче, за което говоря. 
При първото изпомпване винаги излиза едно изсъхнало топченце,  което се явява като тапа .  Самата консистенция е по-плътна, типичната за маска за лице.  Нанася се достатъчно лесно,  въпреки че (Слава Богу) няма силикони в състава.  Бързо засъхва и се усеща опъване по кожата.  Но някакъв видим резултат аз не получих.  Нито след 5 минути ,  нито след цяла нощ . Точно преди да започна да пиша тези редове я изпробвах за сетен път,  тъй като все си мисля,  че аз не правя нещо както трябва.  Премахнах я нежно,  но опъването отново ме изтормози и веднага побързах да си сложа крем,  който да успокои усещането.  На различните видове кожа,  едни и същи продукти действат по различен начин,  но наистина не очаквах чак такова разминаване... Определено няма да повторя покупката й. 




ORGANIC SURGE Shower gel FRESH OCEAN: Тук можех да избирам между различни аромати.  Но общо взето при всички видове производителят заявява, че подхранват и тонизират кожата. Хареса ми факта,  че съдържа много етерични масла и няма SLS,  SLES и други от вредните съставки.  Обожавам действието на алое върху кожата си и с наслада си взех първия душ. Отново опаковката е удобна.  Тубичка ( 250 мл) ,  която се затваря добре и няма опасност от случайно разливане. Ароматът ми напомня малко на този на маската за лице,  но е много по-деликатен и ненатрапчив. Усещам по-ясно лимончето,  което е в състава. Отново има сертификат на ECOCERT. Като цяло съм доволна,  не изсушава прекалено кожата ми,  но след използването му имам нужда от още подхранване.





ORGANIC SURGE eye gel (15мл) -  истинския победител.  Отново супер удобна опаковка,  помпичка и капачка.  Освежава и охлажда кожата около очите и веднага усещам лифтинг ефект.  :) Нанасям го само сутрин,  защото сякаш ме събужда и зарежда,  а и по мое мнение вечер е необходим по-мазен и подхранващ крем.  Чудесна основа за грим е.  Според мен е подходящ както за по-възрастна,  така и за по-млада кожа. Беше ми чудесен спътник и в жаркото лято,  но и сега ми действа невероятно. Моя колежка също си го купи и тя потвърждава моите думи. За съжаление черните ми сенки от недоспиване не може да поправи,  но пък за тази цел е създадена декоративната козметика ;)


Пуснала съм линкове на сайта, от който закупих продуктите. Тов беше част от първата ми поръчка от там и останах доволна от обслужването им. Втората си поръчка от Organic shop съм описала тук

Вие имате ли впечатления от Organic surge? Споделете!

С най-голямо уважение:
Diana



Няма коментари:

Публикуване на коментар