hunting_for_beauty

Instagram

петък, 4 октомври 2013 г.

Made in France - LA CLAREE OLIV'


Интензивна Антиоксидантна Грижа за Лице (За Суха Кожа) 50мл



Дълго време задържах това ревю, защото наистина не знам как да се отнеса към този крем. Чувствата ми към него са смесени. Купих го, след като започна моето влечение към био ориентираната козметика. Фирмата дава гаранция, че продуктите й не съдържат повечето от основните вредни съставки: без парабени, баз силокони, без ГМО, без изкуствени оцветители, без петролни продукти, без изкуствени аромати, без феноксиетанол, не са тествани върху животни, рециклируеми и/или рециклирани. 
В един сайт имаше намаление на няколко вида крем за лице и аз реших да се възползвам.
Избрах си Интензивен Антиоксидантен Крем (за суха кожа). Имам няколко слънчеви лунички по бузите и около носа, спомен от времената, когато не се замислях особено дали си предпазвам кожата или не. Активните съставки на LA CLAREE OLIV' ми се сториха впечатляващи:
Вманиаченият ми период включваше много подробно изследване на
състава в кремовете: с розово са подчертани по-вредните съставки, а
със синьо по-малко вредните.
В момента само държа да няма основните опасни вещества ;)
Olive leaf extract 15% : антиоксидант, антирадикал
Aloe vera juice 10 % : овлажнява, стимулира производството на колаген, бори се срещу стареенето
Jojoba seed oil 4 % : овлажнява, омекотява, изглажда, тонизира, подобрява еластичността и гъвкавостта на кожата.
Thermus thermophillus ferment : мощен антиоксидант, възстановява увредената от слънцето кожа.
Macadamia oil 1% : подхранва, реструктурира, лекува, успокоява, укрепва хидролипидния филм и предпазва клетките.
Purified Beeswax: изглажда, овлажнява и предпазва от външни агресии.
Sweet Almond Oil : успокоява, омекотява и подхранва.
Wheat protein: защитава, подхранва, хидратира, подмладява и възвръща еластичността и стегнатостта на кожата.
Green tea leaf extract : мощен антиоксидант.
Lemon peel essential oil : тонизира.
Cedar essential oil: лекува и почиства.
Palmarosa essential oil: с антибактериално и противогъбично действие






Кремът не се продава в кутийка, а е обграден от тази картонена лента.













Бурканчето е стъклено и прозрачно. И мисля, че дойде без защитно фолио. 

Консистенцията на крема е малко като на "Крем карамел". Изглежда твърда и при загребване с пръст сякаш се разчупва. В никакъв случай не е много мазна или тежка. Нанася се съвсем леко и нежно без много усилия.


 От фирмата общо взето обещават всичко възможно за един крем: хидратация, подхранване, забавяне на стареенето на кожата, антиоксидация, защита от слънчевите лъчи, както и заличаване на последствията от тях и всичко това в напълно натурален и био вид. :)

Аз съм доволна от хидратирането и смятам, че подхранва. Кожата ми изглежда гладка и отпочинала, дори самата аз да не съм.  Тези изводи правя след използването му през нощта.
                                   
                                                                                                                           НО!...                                                  Едно голямо НО...


Не бих могла да кажа дали предпазва от слънцето, тъй като така и не успях да го пробвам през деня. 

Изненадата ми при при първото му нанасяне беше огромна! Поставих го и след половин минута открих, че съм цялата покрита с брокат!!! Гледката беше умопомрачителна (поне за мен). Изглеждах сякаш предишната вечер съм празнувала Нова година и не съм успяла да си почистя добре грима. Почувствах се направо мръсна. Погледнах крема - чисто бял :) Реших, че се е получила химична реакция между най-горния му слой и въздуха. Съответно следващия път загребах по-надълбоко, но резултатът беше същия дискотечен проблясък. 
Нали се сещате, че аз в този вид не мога да отида на работа в офиса?

За съжаление камерата не може да улови целия блясък



Как да коментирам това и аз не знам? 
Може би направих грешка, че не се сетих да го използвам, докато бях в отпуск. Но там залагах на истински слънцезащитни продукти. А ако все пак искам блясък е нормално да го поставя върху фондьотена. 
Ароматът му е свеж и приятен и не дразни по никакъв начин.







Вие пробвали ли сте продукт на тази марка?                                                  А крем, който след нанасянето си присветва НЕделикатно?                        Дайте идеи как да го изразходя по най-полезния начин. Мога да го ползвам и за ръце, но някак си цената му (от 30 до 130 долара) ме спира да го изхабя по този начин.                                                                                                                                                                    Винаги с уважение:                            Diana

Няма коментари:

Публикуване на коментар