hunting_for_beauty

Instagram

вторник, 8 октомври 2013 г.

Био водички



Една от последните ми покупки за месец септември беше вода. :) Но не каква да е, а Мицеларна на EAU THERMALE JONZAC и Розова на Alteya Organics - наше производство. Възползвах се от офертата на сайта, който предлагаше 30% намаление на козметиката Жонзак. Пратката ми пристигна още на следващия ден. Плаща се доставка, която до 1кг е 4,20лв. Това е втората ми поръчка и бях малко разочарована, защото очаквах тестерчета, както бяха добавили първия път, а кашончето сега беше празно. Но в крайна сметка не са задължени да изненадват приятно клиентите си.


Jonzac - Почистваща и рехидратираща мицеларна вода





Реших да рискувам и да си взема различна марка мицеларна вода, а не хита сред бюти обществото, всеизвестната Bioderma, която почти съм изразходила. Опасенията ми бяха, че Jonzac няма да се справя добре с почистването на грима ми, а и информация и ревюта в интернет доволно липсват.









Новият ми помощник е в разфасофка 400мл и струваше 22лв. Бутилката на Bioderma, която имам е 250мл с цена19,30лв, но съм я срещала и по-скъпо.







Jonzac - Почистваща и рехидратираща мицеларна вода

                   В състава и на двете мицеларни води (според мен) присъстват съединения, които са с ниска степен на опасност. Но тъй като Jonzac има сертификат от ECOCERТ съм склонна да вярвам, че той е по-добър. Срокът на годност на био водата след отваряне е 6м, а на Bioderma 12м. Това също е от значение и показва, че консервантите в последната или са повече или са по-силни.

Sensibio H2O не съдържа парфюм (аз усещам лека не лоша миризма), а при Жонзак той е наличен (не е силен и е приятен), но според мен това е излишно за такъв продукт.
И най-важното: и двете води се представят еднакво добре с почистването на ежедневния ми грим. Не дразнят очите при нанасяне и могат да се използват и от хора с чувствителна кожа.

Покрай мицеларната вода естествено се огледах и за още нещо. Искаше ми се да пробвам лавандулова водичка, докато не видях тази от бяла роза. Беше ми интересно дали мирише по същия начин, като тази в козметичното ми шкафче. Винаги съм имала проблем с нейния аромат. 







Органична вода от бяла роза на Alteya organics (100 мл.-  6-7лв) се съревновава с обикновена розова вода на Българска роза - Карлово (330мл-5,30лв)



Като начало започвам с опаковката. И двете са в прозрачни пластмасови бутилки, но давам плюс за био водичката, защото има и пулверизатор. С негова помощ е много приятно нанасянето й върху лицето.



Състава, може да видите на снимката долу:


Може би, заради това, че в Alteya organics има САМО розов дестилат, нейният аромат е много по-нежен. Розата на Карлово има завършек на вкиснали цветя. :)
Това има вероятност да се дължи и на използваните различни сортове рози: Дамасцена е розова, а Алба е бяла.

Най-интересно ми беше да пробвам вкуса на Alteya organics. Оказа се, че има вкус на... вода :)



За почистване на "лиците" ха ха ха
Като цяло съм доволна от  покупката си. Това, че продуктите са натурални, наистина се усеща. Сякаш са по-меки, нежни и деликатни и в същото време се справят чудесно с възложената им мисия. С толкова много видове води, почти съм забравила да ползвам тоник върху лицето си. С него не е препоръчително да третирам зоната около очите си, а тези две органични "злата" мога да нанасям където си поискам. :) Същото важи и за Термалната вода, която ми беше верен спътник в жаркото лято...


С искрено уважение:
Diana - the hunter of  beauty water ;)


2 коментара:

  1. Благодаря ти! Винаги е хубаво да "чуеш" мили думи. Това ревю е едно от първите ми и сега ми се струва дори смешно. :)

    ОтговорИзтриване