hunting_for_beauty

Instagram

петък, 27 септември 2013 г.

Натурална козметика от Чехия - RYOR

   Напоследък чехите доста ми се издигнаха в очите. Всички знаем за прекрасната Прага и уникалната им бира. Но ето, че не си губят времето и са навлезли доста дълбоко в козметичния свят. Тук в България, мисля, че вече придоби слава фирма Botanicus. А колко от вас пробваха продуктите на Ryor? Аз се запознах с тях, когато бях в Словакия. Сещате се. Другата част от бившата държава Чехословакия. (Това отклонение го направих, защото много хора си мислят за Словакия като Словения и обратното). Там се продават свободно по дрогериите (не всички, разбира се) и успях да си купя някои неща за проба, както и да си поискам тестери.

Цената, която се вижда е в евро. В Бг този рол-он струва 10лв

Ryor стартира преди повече от 20 години с производството на професионална козметика за работа в козметични салони. Залага на естествени съставки, билкови екстракти и етерични масла. Има и био серия. Продуктите на марката не са тествани върху животни.

Открих, че в България могат да се намерят в няколко града или да се поръчат от сайта им. Надценката тук е 1-2лв., но предполагам, че е нормално.   



Въпреки, че съм със суха кожа сметнах, че през лятото мога да тествам друг вид продукти. Заложих на серията Aknestop. И на мен ми излизат пъпчици от време на време, а и жегата предразполага за по-старателно измиване на лицето. Поисках си и мострички на кремчета, но това количество ми беше недостатъчно, за да преценя дали ми допадат или не. Като цяло двете, които отворих бяха с една и съща консистенция и различни, много леки, свежи аромати. Изглеждат наситено бели и ме беше страх, че ще са прекалено тежки. Но попиват бързо и нямам оплаквания. Като цяло ги усетих добре. Най-вероятно зимата пак ще пътувам натам и тогава може да попълня колекцията.

Но вече имам впечатления от Почистващата двуфазна пяна с морски водорасли. Очаквах, че след използването й ще усещам "придърпване", но нищо такова не се случи. Ползвам я, когато усещам кожата си по-раздразнена или предишния ден съм я ексфолирала. Много е лека и нежна, а в същото време почиства добре. Не съдържа сапун и съхранява естесвеното рН на кожата, казват от Ryor и аз се съгласявам с тях. Количеството от 150мл се използва доста икономично. Нужни са ми едно - две изпомпвания и пяната успява да покрие цялото ми лице, без зоната около очите, както се препоръчва. Почти не се усеща аромат. Съвсем лекичко и приятно... Не мога да го опиша, защото не зная как миришат водораслите (нещо като тревичка). :) , Основната му съставка е водораслото Ламинария Сакарина. Богато е на олигоелементи, които контролират отделянето на себум. В азиатските държави го използват и като съставка в хранителните си продукти. Харесва ми, препоръчвам го. 

Не успях да снимам много добре състава на пяната...

 

















 Aknestop - рол-он: Стори ми се перфектното решение за борбата с пъпки от типа: "Ще ми идва..." или "Свърши вече..." ;) В състава му действат елементи като масло от лавандула, масло от чаено дърво, масло от митра, масло от мащерка, масло от карамфил и планинска чубрица. Съответно няма "мирис на рози". Усещам спирт и билки. В първия момент не ми хареса, но в последствие свикнах. Дори сега го държа в ръцете си и го вдишвам. Усещам карамфила сякаш... Както и да е. Важното е да си върши работата! Консистенцията му е като рол-он-че против изпотяване, безцветен е.


 


 
На два пъти имах възможността да изпробвам силата му, но тя се оказа недостатъчна. Веднага мацнах на измитото си лице, когато усетих симптомите на изникваща пъпка от нищото. На другия ден обаче, вече имах неканена гостенка върху брадичката си. Не можах да я изчакам сама да реши да си тръгне и просто я "оперирах". (Ха ха! Звучи като филм на ужасите.) Тогава пак апликирах върху възпаленото място и мисля, че рол-он-чето спомогна за бързото заличаване на белега. Усеща се леко пощипване, но аз смятам, че това е вид дезинфекция. Радвам се, че го имам. По-добре е отколкото без нищо. Все пак е някакво упование в "труден момент". Но не мисля, че това е задължителен продукт.


Много ще се радвам, ако някой е използвал козметиката на RYOR и сподели мнение!


За вас ловува:
Diana

Няма коментари:

Публикуване на коментар